Ο Μάιος αποτελεί για τον κλάδο μας έναν μήνα με ιδιαίτερο συμβολισμό, καθώς είναι αφιερωμένος στον θεσμό του Μήνα Γιαννιώτικης Αργυροτεχνίας. Έναν θεσμό που αναδεικνύει την ιστορική τέχνη των Ιωαννίνων και τη διαχρονική της συμβολή στη φυσιογνωμία και την εξέλιξη της ελληνικής αργυροχρυσοχοΐας....
ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - Ε.Π. ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΕΤΠΑ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ