ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ   /   ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΡΘΡΩΝ

Επισυναπτόμενα Αρχεία (κάντε κλικ στους μπλε συνδέσμους)
webinar advertising in pandemic

Ενημέρωση από Γραφείο ΟΕΥ Σικάγο - Webinar Αμερικανικής εταιρείας έρευνας αγοράς IRI για την διαφήμιση και τις νέες καταναλωτικές συνήθειες εν μέσω πανδημίας
13/07/2020
ΠΗΓΗ: ΦΟΡΕΑΣ

πατήστε για μεγέθυνση

Η με έδρα το Σικάγο αμερικανική εταιρεία έρευνας αγοράς και ανάλυσης δεδομένων IRI (iriworldwide.com) διοργάνωσε την Τρίτη, 7 Ιουλίου  webinar με θέμα την διαφήμιση εν μέσω πανδημίας και το πόσο οι νέες καταναλωτικές συνήθειες μπορούν να αποτελέσουν εργαλείο για την καταμέτρηση, κατάκτηση και διατήρηση πελατείας.

 

Το webinar παρουσίασαν από πλευράς IRI o Nishat Mehta, President, Media Center of Excellence της IRI ενώ συμμετείχε και ο Drew Breunig, Executive Vice President, Strategy, της PlaceIQ (placeiq.com), επίσης εταιρείας ανάλυσης επιχειρηματικών δεδομένων με έδρα την Νέα Υόρκη και  και το παρακολούθησε ο Προιστάμενος του Γραφείου ΟΕΥ Σικάγο, Δημήτρης Πετρόπουλος.

 

Παρά το γεγονός οτι τα δεδομένα που παρουσιάσθηκαν αφορούσαν την αγορά των ΗΠΑ, εκτιμούμε οτι τόσο η μεθοδολογία, όσο και τα αποτελέσματα θα είναι χρήσιμα και για ελληνικές επιχειρήσεις, σε ό,τι αφορά τις διαφαινόμενες διαφοροποιήσεις των επιλογών των καταναλωτών και τις συνακόλουθες επιλογές από πλευράς επιχειρήσεων.

 

Διαβιβάζουμε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο προς γνώση και για δική σας χρήση την παρουσίαση του webinar την οποία μας απέστειλε η IRI.  

 

Για την διευκόλυνση σας, σταχυολογούμε αριθμό ενδεικτικών δεδομένων/εκτιμήσεων του webinar:

 

1. H έναρξη του lockdown στις ΗΠΑ τοποθετείται χρονικά περί τις 10 Μαρτίου, όταν το NBA διέκοψε το πρωτάθλημα και ο Τομ Χανκς ανακοίνωσε οτι ασθενεί. Από την στιγμή εκείνη σημειώθηκε κατακόρυφη πτώση των οικονομικών δραστηριοτήτων με εξαίρεση τα σούπερ μάρκετ - παντοπωλεία και σε μικρότερο βαθμό τα φαρμακεία (γράφημα σελ. 4).

2. Η κίνηση των καταναλωτών διαφοροποιείται σημαντικά μεταξύ των διαφόρων μορφών εστίασης, αγορών, διασκέδασης, και υπηρεσιών, όπως φαίνεται από το γράφημα της σελίδας 5 και η ανάκαμψη δεν είναι πάντα του ίδιου μεγέθους.

3. Με λιγότερες μετακινήσεις και φόβους μεγάλων συγκεντρώσεων η κίνηση στα καταστήματα τροφίμων διαμοιράζεται ομοιόμορφα κατά την διάρκεια της ημέρας και είναι μειωμένη κατά το τέλος του εργασίμου ωραρίου, όπου παρατηρούνταν και προ της πανδημίας συνωστισμός (γράφημα σελίδας 7).

4. Τείνουν να μειωθούν οι αποστάσεις που είναι διατεθειμένοι να διανύσουν οι καταναλωτές μέχρι τις επιχειρήσεις, η μεγαλύτερη μείωση αφορά τα εστιατόρια κατά -26% (γράφημα σελ. 9).

5. Μιεωμένοι είναι και οι χρόνοι επίσκεψης σε κατάστημα εστίασης μετά από αγορά τροφίμων (γράφημα σελ. 10)

6. Η ανάκαμψη της αγοράς δεν έχει τα ίδια χαρακτηριστικά αλλά διαφέρει από περιοχή σε περιοχή ή ακόμη και σε επίπεδο γειτονιάς (γραφήματα σελ. 11-13)

7. Τα προιόντα ιδιωτικής ετικέτας αυξάνουν το μερίδιο τους, τόσο στο εύπορο όσο και στο φτωχότερο κομμάτι της αγοράς, διατηρώντας όμως ισχυρότερο μερίδιο στο δεύτερο (γράφημα σελ. 22).

 

 

Για διευκρινίσεις είμαστε στην διάθεση σας και τηλεφωνικά στο τηλέφωνο γραφείου +1 312 335 3915 εσωτ. 817 (ώρες Ελλάδας 5 το απόγευμα έως 1 το πρωί) ή στο κινητό +1 773 580 6730 (ώρες Ελλάδας 5 το απόγευμα έως 7 το πρωί).

 

 

Dimitri Petropoulos

Trade Commissioner

Office for Economic and Commercial Affairs

Consulate General of Greece in Chicago

T. +1 312 335 3915 ext. 817

C. +1 773 580 6730

Αποστολή με email Εκτυπώσιμη μορφή

 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΕΛΟΥΣ

symvoulos

Online Σύμβουλος του Επιχειρηματία

Online υπηρεσία ενημέρωσης επιχειρήσεων

περισσότερα
toyrismos

Τουρισμός στη Δράμα

Ολοκληρωμένος Τουριστικός Οδηγός

περισσότερα
dm

Ηλεκτρονική αγορά Προϊόντων

www.directmarket.gr

περισσότερα
catalogue

Επιχειρηματικός Οδηγός

Προβολή Επιχειρήσεων της Δράμας

περισσότερα

ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

 
ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - Ε.Π. ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΕΤΠΑ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ